sunnuntai 19. lokakuuta 2014

Paisley Jacket

 



 

 
Pics: Petri H
 
Outfit//
Dress: Rehab / Jacket: Romwe.com / Bag: Jay Adoni New York / Shoes: Zara
 
About a month ago I got a little obsessed over a jacket. Army green bomber jacket to be exact. I went through about thousand online stores before I found this reversible one from romwe.com. I actually thought it was a padded fall jacket but it turned out to be just this lightweight silky thing. Nevertheless I really like it. And to my surprise I actually like this other side of the jacket almost even more than the green side. the reason I went through so many webshops is that I didn't want the jacket to be made out of shiny fabric and every single one I found was just that. Funny thing is that so is this and I still love it. I might keep my eyes open for the padded non-shiny one but this will do perfectly for now before it gets too cold to wear it. Outfit pics with the green side up coming soon. :)
 
Have a lovely sunny Sunday!
 
 
// Kuukausi takaperin sain päähäni pakkomielteen takista. Armeijanvihreästä bomber- takista, jos tarkkoja ollaan. Kävin läpi varmasti tuhat erilaistaa nettikauppaa sopivaa etsiessä, kunnes vihdoin löysin tämän käännettävän takin Romwe.comista. Luulin tilanneeni kevyesti topatun syystakin, mutta tämä itseasiassa on hyvin ohut silkkinen takki, sen sijaan. Jokatapauksessa tykkään tästä kovasti. Omaksi yllätyksekseni tykkän itseasiassa ehkä jopa vähän enemmän tästä kuvioidusta puolesta takkia. Syy miksi kävin tuhannet nettikaupat läpi tätä etsiessäni, oli se, etten halunnut kiiltäväpintaisesta materiaalista tehtyä takkia ja vain sellaisia tuli vastaan. Hauskaahan tässä on se, että niin on tämäkin, mutta tykkään tästä silti kovasti. Saatan pitää silmiä auki syystakkiverision kanssa vielä, mutta siihen asti kun tällä täällä tarkenee, tämä passaa oikein hyvin. Kuvia vihreästä puolesta tulossa piakkoin. :)   

Aurnkoista sunnuntaita!


Laura

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti